תוכנית - קופצים קדימה

הוא פרויקט ייחודי בביה"ס המציע תהליך אימון ספורט טיפולי שמטרתו לשפר את איכות חייהם של ילדים. האימונים נותנים כלים חברתיים ורגשיים ומאפשר תהליך עמוק ומשמעותי בקבוצות קטנות. בסוף תהליך האימון ניתן יהיה לזהות שיפור ביצירת אינטראקציות עם אנשים, כושר מנהיגות, הצבת יעדים, עמידה באתגרים, התמודדות עם פחדים, לקיחת אחריות ועוד. הפרויקט יתחיל מיד לאחר חנוכה על ידי תומר קמיל, מאמן ספורט טיפולי בעל ניסיון רב בהדרכת קבוצות בגילאים שונים. האני מאמין שמוביל את תומר הוא שהספורט הוא מעבר לספורט ולמשחק חברתי, באמצעותו אנו יכולים ללמוד מיומנויות תקשורת חברתיות, פיתוח כישורי מנהיגות, התמודדות במצבי לחץ, קבלת סמכות, פיתוח חוסן רגשי ועוד. התוכנית עולה בקנה אחד עם ייחודיות ביה"ס שמדגישה את ערכי הספורט בכל תחום ותחום. "להתאמן להתמיד ולהגשים חלומות".

תוכנית – קופצים קדימה

 

הוא פרויקט ייחודי בביה"ס המציע תהליך אימון ספורט טיפולי שמטרתו לשפר את איכות חייהם של ילדים.
האימונים נותנים כלים חברתיים ורגשיים ומאפשר תהליך עמוק ומשמעותי בקבוצות קטנות. בסוף תהליך האימון ניתן יהיה לזהות שיפור ביצירת אינטראקציות עם אנשים, כושר מנהיגות, הצבת יעדים, עמידה באתגרים, התמודדות עם פחדים, לקיחת אחריות ועוד.

הפרויקט יתחיל מיד לאחר חנוכה על ידי תומר קמיל, מאמן ספורט טיפולי בעל ניסיון רב בהדרכת קבוצות בגילאים שונים.
האני מאמין שמוביל את תומר הוא  שהספורט הוא מעבר לספורט ולמשחק חברתי, באמצעותו אנו יכולים ללמוד מיומנויות תקשורת חברתיות, פיתוח כישורי מנהיגות, התמודדות במצבי לחץ, קבלת סמכות, פיתוח חוסן רגשי ועוד.

התוכנית עולה בקנה אחד עם ייחודיות ביה"ס שמדגישה את ערכי הספורט בכל תחום ותחום.

"להתאמן להתמיד ולהגשים חלומות".